تحقیق تشویق دانش آموز به مطالعه و یادگیری

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
مبانی نظری تحقیق تشویق دانش آموز به مطالعه و یادگیری، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 17 صفحه.

بخشی از متن:
یادگیری؛ فرآيند يا فعل وانفعالي است كه بر اثر تمرين ، دگرگونيهاي تدريجي و نسبتاً پايداري را در رفتار موجود زنده پديد مي آورد . اين فرايند مانند ادراك كردن وتجربه هاي حسي وعيني به طور مستقيم محسوس و مشهود نيست ، بلكه از دگرگونيهاي رفتاري برداشت و استنتاج مي شود . فرهنگ و آموزش و پرورش هر ملتي در پرتو ياد گيري شكل ونظم مشخصي به خود گرفته است درجهان امروز هر كشوري كه نظام ياد گيري و آموزش پيشرفته تري دارد نيرومند تر وكامياب تر است ...

فهرست مطالب:
مقدمه
ادبيات تحقيق و گسترده نظري 
تعریف یادگیری
عوامل موثر در ياد گيري 
راهبردهاي مطالعه وياد گيري 
روش اس كيو 4 آريا روش پس ختام 
روش مشاركتي 
روش پرسيدن دو جانبه 
بررسي سوابق وپيشينه تحقيق 
پژوهش هايي كه هدف آن ها بررسي عادات و علايق به مطالعه وعوامل موثر بر آن 
پژوهشهايي كه به نقش كتابخانه در ميزان گرايش به مطالعه
پژوهشهايي كه در زمينه راههاي برا نگيختن به فعاليتهاي پژوهشي و تحقيقي 
پيشنهاد هاي حاصل 
پژوهش ها در سایر کشورها
نتیجه گیری
منابع و ماخذ
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 17259 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 31,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش